You are currently viewing ברכה ללומדים מרחוק

ברכה ללומדים מרחוק

שנת הלימודים האקדמית נפתחה בימים אלו בסימן ריחוק חברתי ולמידה מרחוק אך גם בתוך תקופה בה ניתנת תשומת לב ציבורית מיוחדת לכל מה שקשור בגינון ביתי, גינון קהילתי, גידול ירקות במרפסת וחשיבותו הגדולה של חיק הטבע בחיינו.

התכניות להכשרת מטפלים בגינון פרוסות בכל הארץ:
במכללת מירב ברעננה, במכללת אורנים בטבעון, בסמינר הקיבוצים בתל אביב ובחמדת הדרום בעלה נגב.

שנת הלימודים נפתחה בתפוסה מלאה בכל התכניות ויש כבר רשימות המתנה להמשך. תנופה מעניינת נרשמת גם בקרב האוכלוסייה החרדית, אולפנות וסמינרים למורות מבקשים לפתח ולהעשיר תכניות להכשרת מטפלים בגינון בקרב הקהילה.

במקביל אנו עדים להתרחבות קהילת המטפלים בגינון והצטרפות של עוד ועוד בוגרי תכניות הכשרה ותלמידים בפועל לעמותה. לומדים בזום, נפגשים כמה שאפשר לשיעורים בגינה, כל מכללה והמתווה שלה ומה שמתאפשר אך מה שברור שלומדים עם מיטב המרצים ותוך דיאלוג מתפתח עם תכנית הליבה של העמותה.

אני מבקשת לברך את הסטודנטים החדשים והוותיקים הלומדים בהכשרות השונות, את מובילי ורכזי התכניות ואת צוותי ההוראה בשנת לימודים פוריה ומהנה. שתעמדו בהצלחה באתגרי תקופת הלמידה מרחוק, ביצירתיות וחדוות גינון ואהבת הטבע.

אנו בעמותה נעשה ככול שניתן לסייע, ללוות, להפגיש אתכם עם ניסיוננו כמטפלים וותיקים ונשמח לראותכם איתנו ולפגוש אתכם בגינות כשיתאפשר ובינתיים מרחוק.

בהצלחה בצמיחה

נטע רודברג יו”ר