שאלות ותשובות – שימוש באתר

אם נתקלתם בבעיה, לא יודעים איך ומה לעשות, נסו לבדוק כאן אולי תמצאו תשובה לבעיה בה נתקלתם:

למה ומדוע?

לא מצליח לחייב את כרטיס האשראי

במידה ובצעתם חידוש או הרשמה לעמותה באמצעות כרטיס אשראי באתר וניסיתים לרכוש מיד אחרי זה מוצר אחר כגון השתתפות בסיור או כנס…
וקבלתם את ההודעה הבאה:
מצטערים, אין באפשרותך להמשיך עם התשלום!
הסיבה: בוצע חיוב אשראי ממחשב זה במהלך השעה האחרונה
מנגנון זה פועל על מנת להגן עליך מפני הונאות מגורמים עויינים. אנו מצטערים על אי הנעימות. אנא נסה שנית מאוחר יותר…

חברת הסליקה מזהה שבוצעו שתי רכישות מאותו אתר באותו הכרטיס וכחלק ממנגנון הגנה שנועד לשמור עליכם חוסמת את האפשרות לבצע את הרכישה. חקו שעה אחת ונסו שוב.

מחיר הסיור שמופיע בעגלת הקניות גדול מהמחיר לחבר עמותה

זה סימן:
1. שלא התחברתם אם שם משתמש וסיסמה לאתר
2. שתוקף החברות שלכם הסתיים.

איך יודעים שאתם מחוברים לאתר…?

בסרגל העליון ליד שדה החיפוש צריך להופיע שלום "השם שלך"

עברתי לעגלת הקניות ומצאתי שם סכום גדול מדי – מה עושים?

ככל הנראה הוספתם לסל מוצר יותר מפעם אחת מסיבות שונות.
אל דאגה, כל שיש לבצע זה בשדה כמות לשנות את הכמות ל- 1 או ע"י הקשה על כפתור ה- מינוס. או לכתוב באופן ידני 1 ואז ללחוץ על הכפתור – עדכן עגלה.
עכשיו אפשר להמשיך להשלמת הרכישה באתר באחת מאפשרויות התשלום הקיימות… 

האם צריך קוד קופון לחידוש החברות

אין צורך בקוד קופון, היות ומחיר החברות בעמותה הוא מחיר אחיד ושווה לכולם.

איך יודעים מתי ואם בכלל צריך לחדש חברות

לאחר התחברות לאתר – כאשר לוחצים על כפתור – "החשבון שלי" הממוקם בתפריט העליון.
ניתן לראות תחת לשונית "פרופיל מטפל" > תוכנית מנויים.

איך עושים?