• סנן פעילויות

  • נושאי פעילויות

  • סוגי צמחים

  • קהלי יעד

  • סנן פעילויות

קומפוסטר רגשות

לתרגל גמישות מחשבתית ביחס לרגשות שלנו ולהכיר תהליך מיחזור חומר אורגני.
התפרקות השלם למרכיביו מאפשרת חיבור ובניה מחדש של שלם אחר

לפרטי הפעילות »

צמחי בר עונתיים לא קצרי חיים – מחזוריות בלי סוף

התייחסות לשינויי העונות, מחזור החיים הקצר של הצמחים העונתיים
התייחסות לתופעה קוגניטיבית ורגשית – לא באשמתנו, הזדמנות לאסוף זרעים
על עצמאות הצמחים להזריע את עצמם יש להם מנגנונים לדאוג להמשכיות
שימוש השריגי ראייה, פעילות רב חושית ומוטוריקה של האצבעות וכפות הידיים

לפרטי הפעילות »

זורעים אחרי הגשם

מטרה לימודית קוגניטיבית : התייחסות לשינויי מזג האוויר והשלכותיהם על הסביבה – שינוי אחד המחולל שינויים רבים הן שינויים באדמה, במצב הצמחים הצומחים, העצים והשיחים, הגיאופיטים הממתינים באדמה, והזרעים הממתינים לתנאים המתאימים לנביטה. גם שינויים הקשורים לסביבה הפיזית והרגשית שלנו חברי הקבוצה
מטרה רגשית – שיתוף תחושות עם בוא הגשם ואודות מחולל שינוי אישי. מטרה רב חושית חילוץ הזרעים מהתרמיל וזיהוי הזרעים ע"י מישוש וע"י תחושת יובש קושי ורטיבות.
מטרה תנועתית יציאה לגינה והשלכת כדורי הזרעים לטווח קצר

לפרטי הפעילות »

הכנת כדורי זרעי פרחי בר

* התייחסות רב חושית – לזרעים גודל ומרקם. לרגבי האדמה
• התייחסות קוגניטיבית – מידע אודות הצמחים העונה מחזור החיים יתרונות הזריעה בגוש המאפשר הגנה על הזרעים העטופים בכל הצרכים עד הנביטה
• התייחסות רגשית – תחושת שחרור בזריעה בהשלכה אין צורך לכוון, להתכופף, להכין את הקרקע.
• התייחסות מוטוריקה גסה ועדינה – לישה ערבוב וכיור הכדורים. זריעה ע"י השלכת הכדורים
עידון השלכה למרחק של לא יותר ממטר או גלגול על פני הקרקע
• התייחסות אישית –העלאת זיכרון משנים קודמות

לפרטי הפעילות »