אם נתקלתם בבעיה, לא יודעים איך ומה לעשות, נסו לבדוק כאן אולי תמצאו תשובה לבעיה בה נתקלתם:

למה ומדוע?

במידה ובצעתם חידוש או הרשמה לעמותה באמצעות כרטיס אשראי באתר וניסיתים לרכוש מיד אחרי זה מוצר אחר כגון השתתפות בסיור או כנס…
וקבלתם את ההודעה הבאה:
מצטערים, אין באפשרותך להמשיך עם התשלום!
הסיבה: בוצע חיוב אשראי ממחשב זה במהלך השעה האחרונה
מנגנון זה פועל על מנת להגן עליך מפני הונאות מגורמים עויינים. אנו מצטערים על אי הנעימות. אנא נסה שנית מאוחר יותר…

חברת הסליקה מזהה שבוצעו שתי רכישות מאותו אתר באותו הכרטיס וכחלק ממנגנון הגנה שנועד לשמור עליכם חוסמת את האפשרות לבצע את הרכישה. חקו שעה אחת ונסו שוב.

זה סימן:
1. לא התחברתם עם שם משתמש וסיסמה לאתר
2. תוקף החברות שלכם הסתיים.

בסרגל העליון ליד שדה החיפוש צריך להופיע שלום “השם שלך”

ככל הנראה הוספתם לסל מוצר יותר מפעם אחת מסיבות שונות.
אל דאגה, כל שיש לבצע זה בשדה כמות לשנות את הכמות ל- 1 או ע”י הקשה על כפתור ה- מינוס. או לכתוב באופן ידני 1 ואז ללחוץ על הכפתור – עדכן עגלה.
עכשיו אפשר להמשיך להשלמת הרכישה באתר באחת מאפשרויות התשלום הקיימות… 

אין צורך בקוד קופון, היות ומחיר החברות בעמותה הוא מחיר אחיד ושווה לכולם.

לאחר התחברות לאתר – כאשר לוחצים על כפתור – אזור אישי 
הממוקם בתפריט העליון.

ניתן לראות תחת לשונית הפרופיל שלי

1. האם יש פרטים חסרים במידע שמסרתי.
2. בתחתית העמוד יופיע עדכון מצב החברות, במידה ויש צורך לחדש חברות יופיע כפתור חידוש – כפי שרואים בתמונה הבאה: