תפוחי אדמה/תותים – מי אני?
היכרות עם שאר המשתתפים דרך התיווך של הצמחים. היכרות עם אופי העבודה הטיפולית הסימבולית.
היכרות עם שאר המשתתפים דרך התיווך של הצמחים. היכרות עם אופי העבודה הטיפולית הסימבולית.
האור והצל כמוטיב לשיח ושיתוף. התבוננות במופעים של אור וצל בטבע כסימבוליקה למצבים והתמודדויות בחיי היום יום והנפש.
מעקב והבחנה בשינויי הצמיחה של פרחי הבר. התייחסות לתהליכי הצמיחה וסיום מחזור החיים המהיר – לאחר דאגה לדור ההמשך הבשלת פירות וזרעים. סימבוליות ואנלוגיה לאביב הנעורים לסוף האביב כסוף החיים הרצון לעצור את הזמן – לשמור על שליטה פעילות יצירתית הטבעה ויציקה הפעם תהליך שרק בסופו תתגלה התוצאה לעבוד בחוסר שליטה ואי וודאות.